قانونگذاران دموکرات آمریکایی از اوباما خواستند جزئیات مربوط به آنچه آن‌ها دخالت مسکو در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور می‌خوانند، را منتشر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، قانونگذاران دموکرات آمریکایی از «باراک اوباما» رئیس‌جمهور این کشور، خواستند جزئیات مربوط به دخالت (ادعایی) روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته آمریکا را منتشر کند.
 
چهره های شاخص دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا در این‌باره در نامه‌ای به اوباما نوشتند: "روسیه با ایجاد فرسایش در اعتماد آمریکایی ها و خارجی ها به نهادهای آمریکایی، هم باعث تضعیف کشور ما می شود و هم باعث ایجاد ناپایداری در جهان".

وزارت امنیت داخلی و سازمان اطلاعات ملی آمریکا در بیانیه ای اعلام کردند: "سرقت های سایبری و موارد افشاگری، با هدف مداخله در فرآیند انتخابات آمریکا صورت گرفته است."

در ادامه گزارش آمده است: قانونگذاران دموکرات آمریکایی از این موضوع نگران هستند که مساله دخالت‌های نسبت داده شده به روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در زمان ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»، نامزد پیروز انتخابات این کشور، مورد بی توجهی قرار بگیرد.

ترامپ تا کنون بارها تکذیب کرده است که مسکو در جریان افشای استفاده «هیلاری کلینتون»، رقیب دموکرات وی، از سرورهای شخصی برای ارسال رایانامه، دست داشته است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار