طی یک مصوبه برای مقاوم سازی 700واحد مسکونی معلولان در زرند 5میلیون تومان برای هر واحد در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، اولین نشست تخصصی در راستای اقتصاد مقاومتی بمنظور بررسی نحوه همکاری اداره کل بهزیستی استان کرمان و فرمانداری زرند برگزار گردید.

در این نشست مدیران و مسئولین اجرایی استان و شهرستان به تشریح عملکرد حوزه کاری خود پرداختند و پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ گردید.
و بیش از 23 مصوبه را در پی داشت ، مبلغ 50 میلیون تومان برای تأمین تجهیزات اداری از سرفصل اعتبارات بهزیستی استان به بهزیستی شهرستان زرند ، تعداد 700 واحد مسکونی مدد جویان و معلولین نیاز به مقاوم سازی دارند که از بابت هر واحد 5 میلیون تومان پرداخت می شود ،راه اندازی مرکز جامع توانبخشی در شهرک رزمندگان ،اختصاص اعتبار 50 مورد مناسب سازی برای معابر و اماکن عمومی با همکاری شهرداری زرند،پیگیری مناسب سازی برای بانکها و اماکن عمومی و تعیین یک معبر بعنوان پایلوت در شهرستان زرند ،تجهیز مرکز بهزیستی واقع در جرجافک به عنوان مرکز اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی در زمینه بسته بندی محصولات منطقه از جمله این مصوبات بود.

همچنین تحویل یک دستگاه اتوبوس شهری از سوی شهرداری به بهزیستی جهت تأمین هزینه مناسب سازی اتوبوس ،تبدیل مرکز تازه تأسیس شده بهبود اقامتی رها زرند به قطب آموزشی ، اجرای طرح اجتماع محور ترک اعتیاد در دو روستای بهاآباد و علی آباد زرند ،اجرای طرح پایلوت اورژانس اجتماعی در دو منطقه از شهرستان زرند شامل شهرک شهید باهنر و ریحانشهر از مهمترین مصوبات بود.

همچنین مقرر شد در صورت تأمین، ساختمان مناسبی از سوی فرمانداری برای راه اندازی مرکز جسمی- حرکتی شبانه روزی یارانه و پذیرش 50 نفر به زرند اختصاص داده شود .

همچنین با حضور مدیر کل بهزیستی استان کلنگ احداث اولین پارک معلولین در زرند به زمین زده شد.
به گفته حبیب الله خنجری فرماندار زرند این پارک در فضایی به مساحت 400 متر مربع در مدت زمان 6ماه با هدف عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی با اعتبار 2میلیارد ریال توسط شهرداری زرند با مشارکت بهزیستی استان اجرا میشود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار