زنجان؛

موضع گیری رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام هوشمندانه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت : موضع گیری رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برجام یک موضع گیری قاطعانه و هوشمندانه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته استان با اشاره به اینکه آمریکا دشمن مشترک شیعه و سنی است افزود :شیعه و سنی باید در این زمام بدانند که آمریکا دشمن مشترک آن ها است .

امام جمعه زنجان با اشاره به موضع گیری قاطعانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام و عهدشکنی آمریکا، ادامه داد: توافق و مذاکراتی که ایران با آمریکا انجام داد تنها به این دلیل بود که می‌خواستیم چهره واقعی آمریکا را بر جهانیان بشناسانیم و کسانی که بر این توافق خوش‌بین بودند، بدانند که جنس آمریکا درندگی است و با این موضوع، دروغ‌گویی آمریکا بر جهانیان ثابت شد و منطق ایران در مواجهه با آمریکا، منطق «مرگ بر آمریکا» است.

وی با بیان اینکه 20آذر ماه 1948میلادی سالروز تصویب اعلامیه حقوق بشر بود اظهار داشت : این روز، روزی است که جانی‌ترین و خبیث‌ترین افراد مدعی حقوق بشر شده‌اند و با این شعار سعی در غارت مال ضعیفان دارند و این مدعیان همان کسانی هستند که شش سال است زیرساخت‌های سوریه را نابود و داعش و اسرائیل را تجهیز کرده‌اند و سعی در نابودی همه مسلمانان جهان دارند.

خطیب جمعه زنجان ضمن تبریک آغاز ولایت و امامت امام زمان (عج) که امید همه مستضعفان جهان، وارث همه پیامبران و میراث‌دار امامت هستند، بیان کرد:: امروز روز تجدید بیعت و تجدید میثاق مومنان با امام زمان (عج) است و ما مسلمانان جهان باید معرفت و شناخت خود را به امام زمان‌مان افزایش دهیم تا دعا، عنایت و تفضل امام (عج) نیز بر ما اجابت شود.

خاتمی خاطر نشان کرد: ما نتوانسته‌ایم جزئیات دین را بشناسیم و این موضوع مهم‌ترین عاملی است که موجب فاصله افتادن بین مومنان و امام زمان (عج) شده است و دنیازدگی موضوعی است که در دنیای امروز عاملی دیگر برای ایجاد این فاصله بوده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: نمازجمعه ، خطبه ، برجام ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.