زنجان؛

تسخیر لانه جاسوی در ۱۳ آبان اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان گفت: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: با توجه به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان در روز تعطیلی مدارس برگزار شد، انتظار می‌رفت شاهد استقبال کمتری باشیم اما خوشبختانه مردم این مهم را مثل سابق باشکوه برگزار کردند.  
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان افزود: تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان همه معادلات استکبار جهانی را برهم زد و اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جهان به نمایش گذاشت.
وی با اشاره به توطئه های مکررآمریکا بر علیه نظام  جمهوری اسلامی ایران افزود: خیانت های بزرگ آمریکا بر علیه ملت ایران هرگز فراموش نمی شود.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان ادامه داد :  بدون ذره‎ای مبالغه آمریکا هر کاری که می‎توانسته برای ظلم به ملت ایران انجام داده است.
حجت الاسلام خاتمی افزود : امروزه برخی‎ها مغرض هستند و از یاد برده‎اند که آمریکا چه جنایت های علیه ملت ایران انجام داده است واین را مطرح می کنند که امام خمینی به واسطه ی لجبازی با آمریکا اجازه ی برقراری ارتباط  با آنها را نداده است که در پاسخ به آنها باید گفت امام تجسم عینی تقوای زمان بوده است و قضیه برجام به روشنی این مساله را مشخص می کند زمانی که مذاکره کننده آمریکا صریحا می گوید ما بعد از برجام نیز ایران را تحریم خواهیم کرد.
خطیب نمازجمعه زنجان همچنین با اشاره به ۱۴ آبان‌ماه گفت: این روز، روز فرهنگ عمومی در تقویم کشور است و طبق بیانات مقام معظم رهبری، فرهنگ یک بحث ظاهری دارد و یک بحث باطنی که عمیق‌ترین بخش اخلاقیات جامعه را شامل می‌شود.
امام جمعه زنجان همچنین بااشاره به ۱۵ صفرسالروز شهادت حضرت رقیه (س)   این روز را تسلیت گفت.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.