کرمان؛

بعضی‎ها تمایل دارند، پای آمریکایی‌ها به کشور باز شود

امام جمعه رفسنجان گفت : بعضی‎ها تمایل دارند، پای آمریکایی‌ها به کشورما باز شود، اما ما نمی‌گذاریم، 10 سال تمدید تحریم‌ها این افراد را عزادار کرد، امت بابصیرت ایران که غصه نخوردند، زیرا آمریکا را می‌شناختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز وحدت‌بخش جمعه گفت: بهترین زاد و توشه برای همه ما تحصیل تقوا در دنیا است.

وی تصریح کرد: آنچه باید در زمان غیبت امام عصر(عج) رعایت کنیم این است که خود را از آفات دوران غیبت مصون بداریم، اکثر جوانان ما خوب و شایسته و در مسیر هستند، اما بعضی بد رفتار می‌کنند و به بیراهه می‌روند.
امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: برخی از جریانهایی که در شهر رخ می‌دهد به دلیل سوء تربیت خانواده‌هایی است که توجهی به فرزندان خود ندارند.
وی با تبریک آغاز امامت امام‌ مهدی(عج) بیان داشت: آغاز امامت آن حضرت در سال 260 هجری‌ قمری بود و ضرورت دارد، انتظار سازنده برای ظهور ایشان داشته باشیم.
حجت الاسلام رمضانی‌پور با بیان اینکه هفته پژوهش و فناوری را گرامی می‌داریم، عنوان کرد: ضرورت دارد، دانشگاه‌ها، حوزه‌ها و آموزش‌ و پرورش در بحث پژوهش عمیق تر کار کنند.
امام جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به هفته وحدت گفت: در جامعه باید وحدت همه‌جانبه حاکم شود.
حجت الاسلام رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: بعضیها تمایل دارند، پای آمریکایی‌ها به کشورما باز شود، اما ما نمی‌گذاریم، 10 سال تمدید تحریم‌ها این افراد را عزادار کرد، امت بابصیرت ایران که غصه نخوردند، زیرا آمریکا را می‌شناختند.
وی اظهار داشت: این آدم‌ها در انقلاب انقلابی و در جنگ هم رزمنده نبودند، اما امروز ریاست‌طلب هستند و زمانی که یارانشان به مقام می‌رسند به دنبال منفعت خود و جلب ثروت و سرمایه‌ هستند.
حجت الاسلام رمضانی‌پور اضافه کرد: اما ملت ما هوادار نظام و ارزش‌ها هستند و به نان کمی که از راه مشروع به‌دست می‌آورند، بسنده می‌کنند.
خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به تمدید تحریم‌ها گفت: رهبری فرمودند تجربه برجام ثابت کرد که هیچ‌جا نمی‌شود به آمریکایی‌ها اعتماد کرد.
وی ایجاد اقتصاد مقاومتی را از مطالبات به حق رهبری دانست و افزود: در شهرستان باید شاهد تحقق این مهم باشیم.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار