تیم بسکتبال با ویلچر ایثاردر هفته سوم لیگ برتر با عبور از سد حفاری خوزستان صدر نشین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛بسکتبالیست‌های تیم ایثار قم دومین پیروزی متوالی خود را در فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در دیدار خانگی هفته سوم برابر تیم حفاری خوزستان به دست آوردند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان سومین هفته بازی‌های فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز نوزدهمین روز آذر  برگزار شد و ایثار قم با کسب دومین برد متوالی خود صدرنشین شد.

این دیدار یکی از بازی‌های جذاب هفته سوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر در سالن شهدای بهزیستی قم بود،‌ مسابقه‌ای در کوارتر نخست 12 بر 12 مساوی شد، در پایان نیمه نخست 26 بر 25 به نفع ایثار قم بود و سرانجام با اختلاف 9 امتیاز به نفع نماینده قم تمام شد.

دومین برد متوالی ایثار قم این تیم را با چهار امتیاز به صدر جدول رده‌بندی این گروه فرستاد، ضمن اینکه تیم‌های شهرداری اراک با سه امتیاز و حفاری خوزستان با دو امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم با هدایت جواد شهره‌غلامی سرمربی موفق و کارنامه‌دار خود به عنوان سرمربی این تیم در فصل 1395 مسابقات لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در گروه نخست مقدماتی با دو رقیب دیگر از استان‌های مرکزی و خوزستان هم‌گروه است و در پایان نیم‌فصل نخست هر دو تیم را شکست داد.

ایثار قم بازی قبل خود در میهمانی تیم شهرداری اراک نیز دو امتیاز کسب کرد و بازی بعدی این تیم نیز روز بیست و چهارم دی ماه در سالن شهدای بهزیستی قم در مصاف با تیم دوم جدول خواهد بود و سپس ایثار قم نیمه بهمن ماه آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی را در میهمانی تیم حفاری انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار