سخایی گفت: از ۸ تیم در بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف ۷ تیم به مسابقات منطقه‌ای و کشوری اعزام شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ سخایی گفت: پس‌ازآن که در 18 خردادماه سال 95 مجمع انتخاباتی هیئت بسکتبال به بنده اطمینان کردند و مرا انتخاب کردند برنامه‌های متعددی را در نظر داشتیم.
 
رئیس هیئت بسکتبال استان قم: از ۸ تیم حاضر بسکتبال استان ۷ تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند .
 
 رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: درمجموع از ۸ تیم در بخش آقایان و بانوان و در رده‌های سنی مختلف ۷ تیم به مسابقات منطقه‌ای و کشوری اعزام شد که برای سال نخست، با توجه به عدم اعزام هیچ تیمی در سال قبل نتیجه خوبی حاصل شد.
 

رئیس هیئت بسکتبال استان قم افزود:با اشاره به اینکه اکثر برنامه‌های هیئت در غالب پایه بوده است،در سال نخست فعالیت موفق شدیم مربیان تیم‌های رده‌های سنی برای مسابقات منطقه‌ای و کشوری را انتخاب کنیم و پس‌ازآن شروع به امر استعدادیابی کردیم.
 
سخایی گفت:با اشاره به میزبانی‌های هیئت بسکتبال استان قم ،در مردادماه میزبانی دو رده سنی مینی بسکتبال و جوانان دختر به استان قم رسید و در بخش پسران نیز در شهریورماه میزبان دور دوم مینی بسکتبال کشور بودیم.
 
رئیس هیئت بسکتبال استان قم تصریح کرد: پس از پایان مسابقات کشور در رده سنی پایه از مهرماه لیگ‌های پایه استانی را راه‌اندازی کردیم که در این مسابقات استعدادهای بسیار خوبی کشف شد.
 
وی ادامه داد:در مورد فعالیت‌های بخش آموزشی هیئت بسکتبال استان قم،برگزاری کلینیک ویژه مربیان با تدریس مربی بین‌المللی و دوره آموزش داوری درجه سه بانوان از مهم‌ترین رویدادهای آموزشی هیئت بسکتبال در سال 95 است.
 
سخایی بیان کرد: از اواخر بهمن‌ماه نیز لیگ دستجات آزاد استان با حضور 9 تیم کار خود را آغاز کرد که این مسابقات نیز از سطح کیفی بالایی برخوردار است.
 
رئیس هیئت بسکتبال استان عنوان کرد: هیئت ما در طول هفته 11 مسابقه را برگزار می‌کند که با توجه به نداشتن سالن کمی کار ما را سخت‌تر کرده است.
 
سخایی تصریح کرد: تقویم سال آینده هیئت بسکتبال در حال تدوین است که امیدواریم در سال 96 بتوانیم فعالیت‌های خود را گسترش دهیم.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار