مرادی گفت: باید بین سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی و کیانوش رستمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم ملی و قهرمان المپیک تعاملاتی که به نفع منافع ملی است، انجام شود.

مرادی: منافع ملی برای ما مهمتر است/کیانوش قهرمان بزرگی استبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی مرادی گفت: فدراسیون قوانین و مقرراتی را تهیه کرده که همه باید از آن تبعیت کنند.کیانوش رستمی قهرمان بزرگ و مورد احترام است. ضمن آنکه وزنه ‌برداری ایران در میان فدراسیون ‌های ملی سایر کشورها با وجود امکانات کم، عملکرد خوبی داشت و کسب دو مدال طلا در ریو نشان دهنده موفقیت است.

مرادی توضیح داد: از جمله اقدامات موفق فدراسیون وزنه برداری حل مشکل سهراب مرادی بود. این وزنه بردار را با توجه به اعلام بازنشستگی، به المپیک 2016 ریو رساندیم و کیانوش رستمی را با وجود انجام تمرینات به صورت شخصی مدیریت کردیم و در المپیک ریو توانست مدال بگیرد و رکورد جهان را جابه‌جا کند.

رئیس فدراسیون وزنه‌ برداری در خصوص حضور مربیان جوان در تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: در زمان انتخاب سجاد انوشیروانی به عنوان سرمربی، نسبت به او تردید وجود داشت، اما باید به مربیان جوان اعتماد و به آنها فرصت داد تا توانمندی های خود را نشان دهند.

وی ادامه داد: سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان، وحید ربیعی و نواب نصیرشلال را به عنوان مربی و مشاور خود پیشنهاد داده است که این پیشنهاد مورد موافقت قرار گرفت. نصیرشلال در این مدت کوتاهی که در تیم ملی حضور دارد مشاوره‌ های خوبی را داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار