جانشین انتظامی استان از کسب رتبه برتر ناجای ایلام در بین ادارت استان در حوزه پژوهش خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حسن کاظمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته پژوهش اعلام کرد : اهمیت و جایگاه پژوهش امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست و با روی اوری به این مقوله مهم امری بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.
 
وی اظهار کرد: در واقع پژوهش صرفه اقتصادی برای انجام کارهای روزمره است و هر کاری از طریق پژوهش انجام گیرد قطعا صرفه های لازم را به دنبال خواهد داشت و در واقع راه میانبری برای رسیدن به اهداف است.
 
جانشین انتظامی استان ایلام افزود: این مقوله نقش مهمی در تصمیم گیری ها دارد به طوری که نتایج حاصل از پژوهش بدون خطا خواهد بود.
 
کاظمی ادامه داد: تحقیقو پزوهش در پلیس یک ضرورت است و در این راستا پلیس به سمت دانش محوری حرکت می کند و از دانش روز برای استفاده از مأموریت ها استفاده های لازم ر خواهد برد.
 
وی بیان کرد: در حقیقت نقش پژوهش در تأمین امنیت نیز غیرقابل انکار است و در این راستا نقش مهمی را ایفا می کند و اگر به این مهم توجه نشود خسارات ناشی از توجه نکردن به آن جبران ناپذیر خواهد بود.
 
جانشین انتظامی استان ایلام عنوان کرد: در هیمن راستا و برای انجام پژوهش های لازم در بحث نیروی انتظامی قرارگاه جهادی آموزش در استان ایلام برای انجام امورات پژوهش و آموزشی راه اندازی شده است.
 
کاظمی همچنین از کسب رتبه برتر ناجای ایلام در بین ادارت استان در حوزه پژوهش خبر داد و گفت: تشویق های لازم در راستای پژوهش حتی در بین سربازان وظیفه انجام می گیرد و در صورت ارائه صحیح کار توسط سربازان کسر خدمت به آنان تعلق خواهد گرفت.
 
وی در پایان به قش مهم اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه ها در راستای نهادینه کردن این مهم در جامعه نقش بسزایی را بر عهده دارند و باید از حداکثر ظرفیت رسانه ها برای پیشبرد این هدف استفاده های لازم را برد.
 
 
 









 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، برتر ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.