کرمانشاه؛

قطار را به کرمانشاه می رسانیم

معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار کرد: تلاش می کنیم قطار تا هفته دولت سال آینده به کرمانشاه برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛جبار علی ذاکری با بیان اینکه راه آهن غرب کشور در مسیر اراک-کرمانشاه به سه فاز تقسیم شده است، گفت: فاز اول این پروژه در مسیر اراک-ملایر تکمیل است و فاز دوم آن نیز در مسیر ملایر- فیروزان تقریبا تکمیل شده  دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 معاون ساخت و توسعه راه آهن شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: فاز سوم این پروژه نیز شامل مسیر فیروزان-کرمانشاه است که زیرسازی این قسمت از مسیر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ذاکری تصریح کرد: تنها در قطعه کوچکی از مسیر به مشکل تملک زمین برخورده ایم که این تملک در حال حاضر انجام شده و قرار است پرداخت هایی به مردم از طریق دریافتی های نقدی که خواهیم داشت، صورت گیرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر ایستگاه کرمانشاه در مجموع 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ساختمان آن نیز دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است و کار باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

گفتنی است: دکنر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در این بازدید قول افتتاح راه اهن کرمانشاه در بهار سال اینده را داد و از مسئولین خواست کار را با سرعت بیشتری ادامه دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: کرمانشاه ، قطار ، راه آهن ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.