خاکبان معتقد است قضاوت داور بازی روز گذشته تیم سایپا و نیروی زمینی ارتش، تحت تاثیر نام سایپا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر واترپلو روز گذشته تیم نیروی زمینی ارتش به مصاف تیم صدرنشین سایپا رفت و با وجود آن که تا دقایق آخر 10 بر 9 پیش بود با نتیجه 10 بر 10 به کار خود پایان داد.  

این بازی حاشیه هایی را در پی داشت؛ از جمله اعتراض خاکبان سرمربی تیم ارتش به داوری و درگیری برخی تماشاگران بر روی سکوها.  

دانیال خاکبان در این باره گفت: سایپا تیمی است که بسیاری از ملی پوشان را در اختیار دارد.تا یک دقیقه آخر مسابقه، تیم ما 10 بر 9 جلو بود اما نهایتا مساوی شدیم، بازیکنان ما که همگی سرباز هستند و در یک کمپ حضور دارند، هفته پیش به آنفولانزا دچار شدند و موفق نشدیم برای بازی با سایپا تمرین داشته باشیم.  

وی در خصوص داوری این دیدار اظهار داشت: من هفته های گذشته به داوری اعتراضی نداشتم اما این هفته داوری خیلی غیرمنطقی بود. اخراج 13 بازیکن در 3 دقیقه اول بازی، نشان دادن کارت قرمز به من و دیسکالیفه کردن 2 بازیکن چه معنایی دارد؟  

خاکبان افزود: معتقدم داور بازی قصد داشت خودی نشان دهد اما این نوع قضاوت برازنده یک داور ملی نیست. ما انتظار داریم همان طور که به تیم های سایپا و دانشگاه آزاد توجه می شود به نیروی زمینی ارتش نیز توجه شود. همه تیم ها برای این کشور هستند و درست نیست داوران تحت تاثیر اسامی تیم ها قضاوت کنند، لازم است به همه تیم ها با یک چشم نگاه شود.
سرمربی تیم نیروی زمینی ارتش درباره درگیری تماشاگران دو تیم در حاشیه مسابقه خاطر نشان کرد: از علت این درگیری ها اطلاعی ندارم.  
خاکان درباره لیگ امسال عنوان کرد: سطح رقابت ها در لیگ سال جاری بسیار بالاست. بازیکنان ملی پوش در تیم های مختلف پخش شده اند و تیم ها هزینه های زیادی انجام داده اند. از میان 7 تیم شرکت کننده، 5 تیم شانس قهرمانی دارند، تیم ما نیز روز به روز بهتر می شود و به کورس قهرمانی بازخواهد گشت.  

گفتنی است تیم نیروی زمینی ارتش با 3 امتیاز در جایگاه چهارم رقابت ها قرار دارد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار