مهدی پنام تاش گفت: ارتش تیمی است که با زد و خورد زیادی بازی می کند، معتقدم داور بیشتر از این ها به این تیم سخت گیری می کرد.

مهدی پنام تاش سرمربی تیم واترپلوی سایپا در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی این تیم برابر نیروی زمینی ارتش  و حواشی ایجاد شده گفت: از نظر بنده داوری مشکلی نداشت. ارتش تیمی است که با زد و خورد زیادی بازی می کند که باعث بالارفتن حساسیت داوران می شود. در طول مسابقه مربیان و بازیکنان ارتش دائما با داد و فریاد و اعتراض نظم بازی را بهم می زدند. به نظر من داور باید بیشتر از این ها به تیم ارتش سخت گیری می کرد.  
وی درباره اعتراض سرمربی تیم نیروی زمینی ارتش به ناداوری اظهار داشت: موضوعی که این روزها در ورزش باب شده این است که هر تیمی نمی تواند نتیجه بگیرد تقصیر را به گردن داور می اندازد. داوری این رقابت همانند داوری بازی های دیگر بود و در برخی صحنه ها نیز ایراداتی وجود داشت که طبیعی است.  
پنام تاش درباره درگییری روی سکوها تصریح کرد: چندی است علاقمندان واترپلو در سنین پایه برای تماشای مسابقات به استخر می آیند. این افراد به دلیل سن کم نمی دانند چطور باید رفتار کنند. این درگیری ها میان تماشاگران بود و من اطلاعی از دلیل آن ندارم.  
سرمربی تیم واترپلوی سایپا در واکنش به این موضوع که گفته می شود تیم های امسال لیگ برتر واترپلو به دو دسته فقیر و غنی تبدیل شده است  خاطر نشان کرد: اتفاقا تیم سال گذشته من، یکی از این تیم های فقیر بود و 4 بازیکن به طور کاملا رایگان برای من بازی کردند و حتی از جیب خود برای تیم هم پول گذاشتند. امسال با یاری خداوند توانستیم حامی مالی پبدا کنیم. حالا در قالب تیم سایپا تمرین می کنیم و زحمت می کشیم و چون به فکر پیشرفت واترپلو هستیم به حواشی دامن نمی زنیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار