نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که کشاورزی و محیط زیست 2 مقوله جدا از هم نیستند،گفت: برای افزایش تولید محصولات کشاورزی نباید به محیط زیست آسیب وارد کنیم.

کشاورزی و محیط زیست 2 مقوله جدا از هم نیستند/ آبیاری تحت فشار در سراسر کشور اجباری شودجلال محمودزاده نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه کشاورزی و محیط زیست 2 مقوله جدا از هم نیستند، اظهار داشت: برای افزایش تولید محصولات کشاورزی نباید به محیط زیست آسیب وارد کنیم.

وی با بیان اینکه با استفاده از کشاورزی، تغذیه کشور تأمین می شود، تصریح کرد: جدا نبودن این 2 مقوله به این معنا است که نباید برای افزایش میزان تولید و کیفیت در واحد سطح محصولات، به شیوه های مخرب محیط زیست متوسل شد.

محمودزاده ادامه داد: یکی از اهداف کشاورزی پایدار، رعایت و حفظ حریم محیط زیست و جلوگیری از آسیب ها است که به طور مثال در جلوگیری از هدر رفت آب، باید آبیاری تحت فشار در تمامی مزارع سراسر کشور اجباری شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: اگر در بخش کشاورزی و بهره‌برداری از اراضی اصول را رعایت می کردیم، امروز با مشکلات خشکی تالاب ها و دریاچه ها مواجه نمی‌شدیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار