رئيس پليس آگاهی مازندران از کشف 185 عدد باتری خودروی قاچاق به ارزش 740 ميليون ريال در شهرستان های ساری ، بابل و بابلسر خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ رضوانی گفت : در اجراي طرح مبارزه با کالاهاي خارجي قاچاق و به منظور حمايت از توليدات داخلي ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پي تحقيقات پليسي از ورود و عرضه انواع باتري هاي خودروي خارجي قاچاق در اين استان با خبر شدند .

سرپرست پليس آگاهي مازندران افزود : ماموران با هماهنگي هاي قضائي و بکارگيري تيم هاي اطلاعاتي و عملياتي در شهرستان هاي ساري ، بابل و بابلسر از چندين واحد صنفي عرضه باتري خودرو در اين شهرستان ها بازديد کردند .

وي در ادامه تصريح کرد : ماموران در بازرسي از واحدهاي صنفي مورد نظر در مجموع 185 عدد انواع باتري خارجي قاچاق کشف کردند .

سرهنگ رضواني ، با اشاره به اين که ارزش ريالي کالاي کشف شده بالغ بر 740 ميليون ريال برآورد شده است ،خاطر نشان کرد : اموال کشف شده به سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليکي استان تحويل شد .

رضواني در خاتمه با اشاره به اين که هدف پنهان قاچاق رشد تجمل گرايي، مصرف زدگي و نابود اقتصاد ملي است گفت:قاچاق کالا تخريب زير بناي اقتصاد کشور و ناديده گرفتن حق نسل فردا براي رشد و بالندگي است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.