با ساماندهی دکلهای مخابراتی در سطح شهرمشهد 820 میلیارد ریال در هزینه های شهر صرفه جویی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست مدیریت ونظارت وبرنامه ریزی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با بیان اینکه 314دستگاه دکل مخابراتی در سطح شهر توسط شهرداری ایجاد می شود گفت :همکاری سازمان فاوا و معاونت اقتصادی شهرداری در خصوص جایگزینی 1100 دستگاه دکل مخابراتی موجود در سطح شهر با دکلهای قدیمی منجر به کاهش 820 میلیارد ریال از هزینه های شهر خواهدشد.

محمود عبدالله زاده درخصوص طرح جمع آوری دکلهای سطح شهرافزود: سازمان فاوا جهت سازماندهی 1100 دستگاه دکل مخابراتی موجود در سطح شهر، پیشنهاد خود را مبنی بر جمع آوری دکل های مذکور و نصب تنها 314 دکل با قابلیتی چند برابر و با استفاده از توان و سرمایه های بخش خصوصی، به معاونت اقتصادی شهرداری ارائه نموده است.

وی افزود: پس از دریافت پیشنهاد سازمان فاوا، معاونت اقتصادی اقدام به آنالیز اقتصادی و تحلیل مباحث مالی وبرنامه ریزی های لازم انجام شد .

وی در توضیح توافقات صورت گرفته فی مابین اظهار کرد:نتیجه برنامه ریزی های دقیق انجام شده توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداث و بهره برداری ازاین پروژه به شورای اسلامی شهر جهت تصویب در صحن علنی، ارسال شده است.

سرپرست مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر امور اقتصادی شهرداری مشهد تصریح کرد: پروژه سامان دهی دکل های مخابراتی در صورت تصویب، توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و تحت نظارت شهرداری مشهد به صورت BOT (ساخت، بهره برداری، اجاره به شهرداری، انتقال به شهرداری) در مدت زمانی 4 ساله احداث خواهد گردید.

عبدالله زاده با تاکید بر استفاده از این فناوری جدید افزود : از ویژگی های خاص این دکل ها می توان به فناوری ساخت جدیدتربا طراحی مدرن، آنتن دهی مناسب تر و ظاهری شکیل و متناسب با سیما و منظر شهری اشاره نمود.

انتهای پیام//ن.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.