به منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید محسن قاجاریان، جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و راویان فتح نیشابور به دیدار خانواده سردار شهید قاجاریان رفتند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در این دیدار گفت: شهید والامقام محسن قاجاریان لیاقت شهادت را داشت که مورد انتخاب خداوند واقع شد.

سردار نجاتی افزود: امروز باب شهادت بر روی کسانی گشوده است که متاع وجودی شان را خداوند متعال خریدنی بیابند و آقا محسن از این دسته شهدا است.

وی گفت :ما هم امروز آماده شهادت هستیم اما باید برای رسیدن به این مقصود لیاقت، ایمان و عمل صالح را در خود داشته باشیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: با تحولاتی که در منطقه رخ داد و مرزهای اعتقادی کشور ما مورد هجوم استکبار واقع شد پیشکسوت دفاع مقدس سردار شهید محسن قاجاریان بر اساس تکلیف و احساس نیاز آنجا حاضر شد و با شجاعت و رشادتی که از خود نشان داد در آزادسازی نبل و ازهراء نقش تعیین کننده ای ایفا کرد و با شهادت خود عاقبت به خیر شد.

در ادامه این دیدار مجردی و نعمتی از پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس پرداختند.

لازم به ذکر است سردار شهید محسن قاجاریان فرمانده تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) در 14 بهمن ماه سال گذشته در عملیات آزادسازی شهرک نبل و الزهرا بال در بال ملائک گشود و آسمانی شد.

انتهای پیام//ر.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.