ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق 54 روستا را در منطقه تل عبطه پاکسازی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق در مناطق تل عبطه و تلعفر، روستاهای زیادی را از شر تروریست های داعش پاکسازی کردند.

آزادسازی کامل  «تل عبطه»/ اهتزاز پرچم عراق در غرب فرودگاه تلعفر

 شبکه اعلام الحربي در گزارشی نوشت: «حاج علاء الجبوری» فرمانده یگان حضرت قاسم (ع) زیرمجموعه تیپ حضرت علی اکبر (ع) اعلام کرد؛ امروز چهار روستا آزاد شده که تعداد کل روستاهای آزاد شده در این منطقه تاکنون به 54 روستا می رسد.

آزادسازی کامل  «تل عبطه»/ اهتزاز پرچم عراق در غرب فرودگاه تلعفر

به علاوه آزادسازی تل عبطه نیز به طور کامل انجام شده و سمت و سوی عملیات ها اکنون برای آزادسازی تلعفر و روستاهای اطراف آن است.
مدیریت نیروهای امنیتی حشدالشعبی  نیز محموله عظیمی از مواد سمی را کشف کرد که داعش آنها را در اتومبیل های بمب گذاری شده و بمب های دست ساز در منطقه تل عبطه به کار برده است.

آزادسازی کامل  «تل عبطه»/ اهتزاز پرچم عراق در غرب فرودگاه تلعفر+تصاویر

هم چنین امروز درگیری نیروهای حشدالشعبی در روستاهای (یاسین_ الحلبوص_ الریزیة_ زیدالمعیب) در شمال غربی منطقه تل عبطه ادامه دارد.

آزادسازی کامل  «تل عبطه»/ اهتزاز پرچم عراق در غرب فرودگاه تلعفر

فرماندهی عملیات نیروهای مشترک عراق اعلام کرد؛ ژنرال عبدالامیر یارالله فرمانده عملیات «قادمون یا نینوی» بیان داشت که نیروهای حشدالشعبی روستاهای تل الغزال، شویرة و تل ماجان را در غرب فرودگاه تلعفر آزاد کردند.
نیروهای بسیج مردمی پس از وارد آوردن خسارات سنگین جانی و تسلیحاتی به دشمن، پرچم عراق را بر فراز این منطقه به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار