دومین مرحله واریز به مبلغ 134 هزار تومان تشویقی برای 20 هزار و 753 قبول شده دوره سوادآموزی انجام شد.

دومین مرحله پاداش «قبول‌شدگان دوره سوادآموزی» واریز شد
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باقر زاده معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی صبح امروز در مراسم دومین مرحله واریز مبلغ تشویقی به حساب قبول شدگان دوره سواد آموزی که در شعبه بانک ملی مستقر در سازمان نهضت سواد آموزی انجام شد، اظهار داشت: هیات وزیران در 15 بهمن سال 1393 در زمینه مقررات و شیوه های الزام و تشویق فعالیت‌های سواد آموزی، سازمان نهضت سواد آموزی موظف است مبلغی به افراد پذیرفته شده به عنوان تشویق اعطا کند.

وی یادآور شد: بر اساس بند دوم مصوب وزیران مورخ 15 بهمن ماه 93 سازمان نهضت سواد آموزی ملزم است که به افراد بین 10 تا 49 سال که در کلا‌س‌های این سازمان حضور داشتند و پس از طی مراحل مختلف آموزشی و ارزیابی تحصیلی گواهی نامه این دوره‌ها را اخذ نموده‌اند هزینه ای معادل 20 درصد هزینه تمام شده از محل اعتبارات مصوب سازمان به آنها پرداخت  کتد. 
 
باقر زاده عنوان کرد: نهضت سواد آموزی سالانه در چندین نوبت پس از ارزشیابی و بررسی دوره‌های افراد شرکت کننده و احراز قبولی‌شان این مبلغ را به حساب‌شان واریز می‌کند. 
 
وی گفت: در این دوره 20 هزار و 753 نفر از قبول شدگان سال 94 ، 20 درصد از اعتبارات مصوب معادل نفری 134 هزار تومان از طرف نهضت سواد آموزی به حساب‌شان واریز شد و قرار است مرحله دوم واریزی قبول شدگان سال 95 در دهه فجر انجام شود. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.