معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول از اختصاص 540 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی این شهرستان از محل منابع استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین پوررکنی، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول افزود: از 6 هزار میلیارد ریال اعتبارات استانی رقمی معادل 540 میلیارد ریال به طرح های عمرانی شهرستان دزفول اختصاص یافته که با جذب و اجرای طرح های عمرانی شاهد رفع برخی از مشکلات این شهرستان بویژه در مناطق روستایی و محروم خواهیم بود.

وی بیان داشت: از این اعتبار 65 میلیارد ریال به راه وشهرسازی اختصاص یافته و مابقی آن در شهرداری،شهرهای اقماری و آبرسانی به روستاهای دزفول هزینه خواهد شد.

پوررکنی اظهار کرد: علاوه بر این ، اعتباری از سوی مقام معظم رهبری برای سکونتگاه های غیررسمی در دزفول اختصاص خواهد یافت ضمن اینکه اعتباری نیز از سوی سپاه پاسداران برای اجرای طرح دهستان آباد در بخش شهیون دزفول اختصاص یافته است.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول اذعان داشت: برای تقویت اینترنت،وای فای،ایرانسل،تلفن ثابت بخش شهیون و دیگر مشکلات ارتباطات نشست هایی در دزفول با حضور مدیران کل مربوطه برگزار خواهد شد که امیدواریم بخشی از مشکلات مناطق روستایی و محروم دزفول رفع شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار