اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان اصفهان، فراخوان دومین جشنواره استانی تئاتر و سرود شاهد استان را منتشر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دومین جشنواره استانی تئاتر و سرود شاهد استان اصفهان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای هنرمند سینما، تئاتر و سرود استان برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، خانواده معظم شهدا شامل فرزند شهید، همسر شهید، والدین شهید، خواهر و برادر شهید؛ جانبازان، آزادگان و خانواده محترم آن‌ها شامل همسر و فرزند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
گفتنی است، شرکت گروه‌های غیر از جامعه تحت پوشش درصورت استفاده از نمایشنامه اورجینال و با موضوع دفاع مقدس که رویکرد ترویج ایثار و شهادت در آن آشکار باشد، بلامانع است.
لازم به ذکر است، آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت جشنواره به آدرس www.bonyadshahid.ir پایان آذرماه سال 1395 است و گروه‌های تئاتر و سرود متقاضی شرکت در جشنواره موظف هستند، بعد از ثبت نام در سایت جشنواره، فیلم اجرای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
گفتنی است، دبیرخانه این جشنواره به آدرس اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، جنب هنرستان ابوذر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، طبقه اول، اداره هنری اسناد و انتشارات و با شماره تماس 031132366012 آماده پاسخگویی به سوالات متقاضیان است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار