با تزریق 20 میلیارد تومان به شهرستان رودبار جنوب از قاچاق سوخت جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نماینده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) بعد از ظهر دوشنبه در جلسه مشترک گام دوم مثلث توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبار جنوب که با حضور استاندار کرمان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از همکاری کلیه مسئولین شهرستان با پروژه های توسعه ای خبر داد و افزود: مسئله ای که مشکل ساز دستگاه های اجرایی است، وجود قوانین مزاحم توسعه است.

نورایی با اشاره به اینکه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الابیاء(ص) پیگیر پروژه اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبار جنوب است و مسائل را با حساسیت دنبال می کند، یادآورشد: پروژه های توسعه ای شهرستان رودبار جنوب، پروژه ی بهره برداری و آموزشی است.
وی با تاکید براینکه از خروج ارز در حوزه دام و طیور باید جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: چند زمین نزدیک خط گاز شهرستان رودبار جنوب انتخاب شده است که پس از تایید زمین مورد نظر توسط فرماندار و مسئولین مربوطه، به همراه چاه آب خریداری می شود.
مدیر پروژه اقتصاد مقاومتی شهرستان رودبارجنوب یادآورشد: 12 هزار بیکار بالای دیپلم در شهرستان رودبار جنوب وجود دارد که با تزریق 20 میلیارد تومان می توان در منطقه اشتغالزایی کرده و از قاچاق سوخت جلوگیری نمود.
نورایی از آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه کشاورزان شهرستان رودبار جنوب برای افزایش بهره وری محصولات کشاورزی خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار