با تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در برخی ساعات روز سه شنبه ابرناكی در استان های مختلف كشور افزایش می یابد اما انتظار بارش وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق  تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی در برخی ساعات روز سه شنبه ابرناكی در استان های مختلف كشور افزایش می یابد اما انتظار بارش در این روز وجود ندارد.


 با نزدیك شدن یک سامانه بارشی از روز چهارشنبه ابرناكی در استانهای شمالی كشور افزایش می یابد و دما بطور قابل ملاحظه كاهش خواهد یافت و بارش باران وبرف در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب و بارش پراكنده در زاگرس مركزی بتدریج آغاز می شود و تا انتهای این روز بارش باران و برف به نواحی شمال غرب، غرب دریای خزر، استان های واقع در دامنه غربی زاگرس در غرب و جنوب غرب كشور خواهد رسید.

 از بعد ازظهر پنجشنبه،‌ میزان ابرناكی از نوار غربی كاسته می‌شود و تا انتهای روز بارش بصورت پراكنده محدود به نوارشمالی كشور خواهد شد. سامانه بارشی دیگری از اوایل هفته آینده نیمه غربی كشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کاهش دمای هوا در استان های شمالی کشور

فریبا گودرزی  کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور گفت: بارش قابل توجهی برای امروز در سطح کشور شاهد نخواهیم بود.

وی در ادامه افزود:  بارش ها از بعد از ظهر روز چهارشنبه آغاز می شود که شمال غرب ، بخش هایی از جنوب غرب ، سواحل غربی دریای خزر و زاگرس مرکزی را در بر می گیرد.

گودرزی همچنین اظهار کرد : از بعد از ظهر پنج شنبه شاهد کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوا در قسمت های شمالی کشور خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان ، دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات 10 درجه سانتی گراد اعلام کرد.

جدول آب و هوای استان های کشور


در هیچ استانی باران نخواهیم داشت+ جدول




آب و هوای مناطق مختلف کشور در یک نگاه



در هیچ استانی باران نخواهیم داشت+ جدول



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار