پژوهشگران گیلانی سه رتبه برگزیده برتر کشوری را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛این رتبه ها شامل یک تجربه برتر، طرح پژوهشی و معلم پژوهنده برتر است که توسط فرهنگیان استان به دست آمد .

مسول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان کفت: امسال برای نخستین بار در افتخارات پژوهش آموزش و پرورش گیلان سه رتبه برتر ثبت شد. طرح اقدام پژوهی علی رسولی در بخش معلم پژوهنده برتر با عنوان " کاهش پرخاشگری گروهی از دانش آموزان سال نهم دبیرستان شاهد پسران رشت از طریق درمان شناختی _ رفتاری در سال تحصیلی 95- 94 توانست رتبه برتر آثار پژوهشی کشور را به دست آورد. وی در سال تحصیلی قبل نیز توانسته بود عنوان معلم پژوهنده برتر را از آن خود کند.

شاهین رهنما افزود: در بخش پژوهش برتر، طرح پژوهش دکتر مشکبید حقیقی با عنوان " شناسایی عوامل ایجاد اهمال کاری در فعالیتهای یادگیری دانش آموزان " که در اسفند 94 در شورای تحقیقات گیلان تصویب شده بود، حائز رتبه برتر شد.

وی گفت: در بخش تجربه برتر، غلامرضا مدبری فر رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت که با توجه به کمبود بودجه پژوهشی دانشجویی در تدوین 700 پایان نامه اهدایی همکاران فرهنگی گیلان ، نقش داشت عنوان برتر را کسب کرد. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.