معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان گفت:با هدف توانمند سازی مددجویان کمیته امداد 8 مجتمع خدماتی تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری درنشست پیگیری راه اندازی هشت مجتمع خدماتی و تولیدی کمیته امداد در استان گفت: با انعقاد تفاهم نامه بامجموعه شرکتهای تولیدی کشاورزی کمیته امداد کشور هشت مجتمع خدماتی تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد باهدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد راه اندازی میشود.

محنایی افزود:احداث این مجتمع ها برای استان فرصتی حیاتی است و لازم است دستگاه های مرتبط با کمیته امداد و شرکتهای مادر(هلدینگ) اقتصادی همکاری و انتظارات آنان را برآورده کنند.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کشاورزی استعداد بالایی دارد افزود: از مسئولان (هلدینگ)شرکتهای مادر اقتصادی کمیته امداد انتظار می رود با توجه به استعداد استان در بخش کشاورزی فارغ از ضوابط کاری در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری کنند.

وی گفتراه اندازی و احداث طرح های اقتصادی برای مددجویان منجر به خودکفایی و استقلال آنان شده و تبدیل به الگوی اقتصادی و اشتغالزایی می شود.

وی ازدستگاه های اجرایی خواست تا زمینه اجرایی شدن این طرح ها را در استان فراهم کنند.

مدیرعامل هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور هم در این جلسه با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه وبویراحمد در بخش کشاورزی،دامداری،دامپروری،باغبانی و شیلات گفتشرکتهای مادر(هلدینگ) کشاورزی کمیته امداد آمادگی دارد در همه این حوزه ها در استان سرمایه گذاری کند.

غنی زاده افزودایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مددجویان و توانمندسازی آنها اولویت اصلی هدلینگ کشاورزی کمیته امداد است و درصورت همکاری استان و تامین شرایط لازم مجتمع های تولیدی کشاورزی در این استان راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه کارشناسان هفته آینده طرح توجیهی این مجتمع ها را ارایه میدهند افزودبازدهی و نوآوری اقتصادی این طرح ها یکی از شروط اصلی مجموعه هلدینگ(شرکتهای مادر) اقتصادی کمیته امداد کشور است.

محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هم در این نشست گفت:راه اندازی هشت مجتمع خدماتی و تولیدی در استان منجر به رونق اقتصادی و اشتغالزایی در استان می شود که میتوان بخشی از مددجویان را خودکفا کرد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.