مسوول کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت:آیین جشن‌ میلاد پیامبر‌(ص) و امام صادق‌(ع) در 270 کانون فرهنگی مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برپا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان با اشاره به اینکه این برنامه ها با مشارکت مردم اجرا میشود گفت: مساجد در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و فرهنگی اثر گذار هستند.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی را یکی از مهمترین فعالیت ها برای توسعه و ترویج فرهنگ غنی اسلام و ائمه اطهار (ع) عنوان کرد و افزود: شناساندن چهره، شخصیت و اهداف پیامبر(ص) بزرگ اسلام به مردم از اهداف برپایی این آیین ها است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حدود 550 کانون فرهنگی مساجد با بیش از 70 هزار عضو در استان فعالیت می‌کنند گفت: اغلب این کانون‌ها فعال بوده و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های شاخص و ارزشمندی اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام قاسمی افزود: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، شناسایی و دیدار با خانواده ایتام و نیازمند، برپایی ایستگاه صلواتی و برپایی نمایشگاه را از جمله برنامه‌های هفته وحدت عنوان کرد.

وی گفت: اجرای تواشیح، سرودهای انقلابی و مذهبی، محافل انس با قرآن، اهدای جوایز به افراد با اسامی محمد و صادق در برخی مساجد، مداحی و مولودی خوانی با حضور و مشارکت مردم نیز از مهم‌ترین برنامه‌های جشن‌های ویژه میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.