رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تا زمانی که خواهان حضورم در بسکتبال باشند می مانم در غیر این صورت از ریاست استعفا می دهم زیرا میز ریاست موروثی نیست.

مشحون: میز ریاست فدراسیون موروثی نیست/ بگویند برو، می رومبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان: نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخابات فدراسیون ناشنوایان در مورد تصمیم نهایی وزارت ورزش در رابطه با بازنشسته ها گفته بود که روسای بازنشسته زیادی در ورزش نداریم و تنها سه رئیس فدراسیون هستند که بازنشسته به حساب می‌آیند و با توجه به قانون ابلاغی نیز به جز در موارد خاص نمی‌توان از حضور بازنشسته‌ها استفاده کرد به این ترتیب با دستور وزیر ورزش و جوانان در حال رسیدگی به این موضوع هستیم تا به نتیجه نهایی برسیم، پس روسای بازنشسته فدراسیون‌ها باید از ریاست فدراسیون‌های تحت اختیار خود کناره‌گیری کنند.

با توجه به صحبت های سجادی و قوانین موجود، محمود مشحون نیز پیرو بحث برکناری وسای بازنشسته باید میز خود در فدراسیون بسکتبال را ترک کند.

محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال درباره صحبت های سجادی اظهار داشت: تا این لحظه از سوی وزیر ورزش نامه ای دریافت نکردم و اگر این اتفاق بیفتد و عذر من را بخواهند از ریاست فدراسیون کناره گیری می کنم زیرا معتقدم که این میز موروثی نیست.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: بارها تاکید کردم که من تابع نظام هستم و تا زمانی که مرا بخواهند پشت این میز می نشینم، هرچه به صلاح بسکتبال کشورمان است باید همان شود و من اصراری به ماندن در این فدراسیون ندارم.

مشحون در پایان درباره لیگ برتر این فصل بیان کرد: لیگ امسال بسیار خوب و جذاب است اما متاسفانه چند نفر از دوستان آرامش لیگ را گرفتند اما توجهی به کار خرابی ها نداریم و کارم خود را پیش می بریم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار