چهارمین دوره از بازی های کشورهای اسلامی با حضور 16 رشته ورزشی برگزار می شود اما نام رشته بسکتبال به چشم نمی خورد.

بسکتبالیت های ایران از رفتن به بازی های کشورهای اسلامی باز مانندندتوفیق///ویرلیشش///به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:چهارمین دوره از  بازی‌های کشورهای اسلامی 22 اردیبهشت ماه تا اول خردادماه 1396 در باکو آذربایجان برگزار می‌شود. 

در همین راستا نمایندگان کشورمان در 16 رشته ورزشی شامل ورزش‌های آبی، ژیمناستیک، ووشو (ساندا)، تنیس روی میز، هندبال، جودو، کشتی (فرنگی و آزاد)، تیراندازی، تنیس، والیبال، بوکس، دوومیدانی (فدراسیون دوومیدانی و فدراسیون معلولان)، کاراته، تکواندو، ورزش‌های زورخانه‌ای و وزنه‌برداری در این دوره از بازی‌ها شرکت خواهند داشت.اما نکته قابل توجه این است که در این 16 رشته ورزشی نام رشته بسکتبال به چشم نمی خورد.

علی توفیق درباره این موضوع به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:من از این موضوع کاملا بی اطلاع هستم و الان از شما شنیدم.اما از خیلی وقت پیش فدراسیون بسکتبال اعلام آمادگی کرده است و ما نامه را ارسال کردیم.حتی به غیر از باکو به ترکمنستان هم نامه زدیم و امضا و تایید آن را مشحون انجام داده است.

نکته قابل توجه این است که فدراسیون بسکتبال همانطور که خبر رفتن بائرمن و شاهین طبع را از خبرنگاران شنید نرفتن بسکتبالیست های کشورمان را به بازی های اسلامی را هم از زبان ما شنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار