تفاهم نامه ای بین اداره کل راهداری استان اصفهان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دانشگاه آزاد نجف آباد در جلسه امضای تفاهم نامه دانشگاه بااداره کل راهداری استان اصفهان گفت: این تفاهم نامه فرصت مناسبی است برای دانشجویان و دانشگاهیان ما که تحقیق و پژوهش های خود را به صورت کاربردی و میدانی انجام دهند و از طرف دیگر پاسخگوی نیاز سایر دستگاه ها باشند.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا دکتر مهران مجلسی گفت: دستگاه های دولتی و صنعتی باید به این باور برسند که مسیر حل بسیاری از مشکلات آنها ازدانشگاه عبور می کند و ضرورت دارد با تعامل بیشتر و ایجاد بسترهای مناسب ، این ارتباط دو سویه برقرار شود.
وی افزود:دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با هدف گسترش همکاری های تحقیقاتی، و توسعه زیر ساخت های لازم برای استفاده از داده های راهداری و تحلیل هوشمند این داده ها تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
مجلسی هدف از امضای تفاهمنامه را افزایش رفاه، ایمنی و کاهش میزان تصادفات جاده ای در استان اعلام کرد و گفت:تشکیل اتاق فکر تخصصی، اجرای پروژه های تحقیقاتی- کاربردی مورد نیاز، مرتبط با موضوع تا مرحله تبیین دانش فنی، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی ، برگزاری مشترک سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت از بر نامه های این تفاهمنامه است.
وی گفت: ارائه مشترک مقاله در مجلات تخصصی، شرکت در کنگره و سمینارهای تخصصی، تربیت نیروی انسانی متخصص در قالب دوره های مصوب درمقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی ، حمایت از پایان نامه و رساله های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در راستای حل مشکلات اداره کل راهداری از مواردی است که مورد موافقت هر دو طرف قرار گرفت .
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد دارای ۲۷ هزاردانشجو در ۱۸۰ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ناپیوسته ، کارشناسی ارشد ، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار