کیوانی:نتایج خوبی در فنلاند کسب کردیم/نخستین تجربه بین المللی ام بود

سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: بازیکنان ما در فنلاند خوب بودند و نتایج قابل قبولی کسب کردیم.

کیوانی: نتایج خوبی در فنلاد کسب کردیم/نخستین تجربه بین المللی ام بودفاطمه کیوانی سرمربی تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان و نایب رئیس بانوان، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات اپن فنلاند و عملکرد ملی پوشان ایرانی  گفت:با توجه به این که مسابقات در واقع دارای رنکینگ بین المللی بود و 77 بازیکن از کشور های مختلف در آن حضور داشتند ما نتایج خوبی کسب کردیم. باید بگویم که اغلب بازیکنان حاضر در فنلاند در دسته دوم حضور داشتند و همین باعث شده بود تا سطح بازی ها بیش از پیش بالا برود.

وی افزود:به نظرم عملکرد بچه ها خیلی خوب بود مریم صامت به عنوان بیست و هفتمی رسید ، فاطمه جمالی فر که نخستین تورنمنت اروپایی خود را تجربه می کرد به عنوان چهلمی دست یافت و ندا شهسواری با وجود آن که می توانست مدال کسب عنوان دهم را به دست آورد. باز هم می گویم به نظرم عملکرد بازیکنان فوق العاده بود البته باید بگویم که این مسابقات نخستین تجربه بین المللی من به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان بود.

کیوانی در مورد اردو ها و مسابقات پیش رو اظهار داشت: امیدورام که بتوانیم با شرایط موجود به تمرینات ادامه بدهیم  زیرا بازیکنان ما به تمرینات زیاد احتیاج دارند و  تنها تمرینات در شهر ها و استان ها کافی نیست. بنده مطمئن هستم که اگر تغییراتی صورت بگیرد بهترین نتایج ممکن رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم های ملی بانوان کشورمان در خصوص تیم های پایه نیز عنوان کرد:مسابقاتی که شهریور در تایلند برگزار شد ملی پوشان نوجوان و جوان ما عنوان بدی کسب نکردند و توانستند تا در جمع هشت تیم برتر حضور داشته باشند. حال من نمی توانم در مورد تیم های پایه نظری بدهم زیرا هنوز بازی همه را از نزدیک ندیده ام اما مطمئنم با سابقه موجود با تمرین و کار زیاد می توان بهترین نتایج ممکن را کسب کرد.

نایب رئیس بانوان در پایان و در مورد تورهای ایرانی و اهمیت آن برای انتخابی تیم ملی گفت:در گذشته تنها 16 نفر برتر با یکدیگر رقابت می کردند، اما حال دیگر این گونه نیست و در سری جدید مسابقات همه با هم رقابت می کنند که این نکته بسیار حائز اهمیت و خوب است و می تواند نتایج جالبی در پی داشته باشد برای نمونه در همین مسابقات فنلاند یک بازیکن ناشناس و بدون رنکینگ موفق شد همه بازیکن های خوب را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد، به نظرم این روند مثبتی است و می تواند فرصت خوبی را در اختیار همه قرار دهد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار