مسابقات بین المللی تنیس روی میز فنلاند در شهر هلسینکی به پایان رسید و بانوان ایرانی عملکرد چشمگیری در این رقابت ها داشتند.

درخشش تیم ملی بانوان/عنوان دهمی ندا شهسواریبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مسابقات بین المللی تنیس روی میز فنلاند در شهر  هلسینکی به پایان رسید.

در بخش  انفرادی، ندا شهسواری ملی پوش کشورمان در پایان مسابقات به عنوان دهمی دست یافت.

شهسواری در مرحله یک هشتم نهایی در یک دیدار نزدیک و نفس گیر در حالیکه 3 بر صفر از "میکو توکوناگا" از ژاپن پیش بود، بازی را به حریف شرق آسیایی خود واگذار کرد تا از صعود به جمع 6 بازیکن برتر باز بماند. 

شهسواری در سه بازی دیگر خود 2 باخت مقابل حریفان روسی و اکراینی به دست آورد و در دیداری دیگر موفق شد 4 بر 2 "موخناچوا" از روسیه را مغلوب کرد تا با 4 برد و 3 باخت و کسب رتبه دهمی بین 76 بازیکن شرکت کننده به کار خود پایان دهد.

همچنین دیگر نماینده کشورمان، مریم صامت در آخرین دیدار این مسابقات با نتیجه 4 بر 1 "ابرامیان" از روسیه را برد و رتبه 27 دست یافت و مریم جمالی فر نماینده جوان کشورمان در آخرین مسابقه 4 بر 2 مغلوب "تانجا هیلی" از هلند شد و در مکان چهلم ایستاد.  

پس از قهرمانی ژاپن در بخش تیمی زنان، در رقابت های انفرادی نیز "مینامی اندر" از ژاپن با شکست 4 بر 1 "ساویلیوا" از روسیه به عنوان قهرمانی دست یافت.

رقابت های بین المللی فنلاند دارای 7000 یورو جایزه نقدی و رنکینگ جهانی بود.



انتهای پیام/
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار