مدیر عامل بانک قوامین گفت : پس از توافق برجام ،نظام بانکی کشور باید از لحاظ نرم افزاری و روابط بانکی با فرایندها و رویه های نوین جهانی تطبیق یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ غلامحسین تقی‌ نتاج ملکشا اظهار داشت : نباید انتظار داشت مشکلات حوزه بانکی کشور بلافاصله پس از توافق برجام برطرف و فعالیت ‌های اقتصادی بین‌المللی از سر گرفته شود.

وی تاکید کرد : بخشی از مشکلات ناشی از این است که بانک ‌های داخلی از لحاظ نرم ‌افزاری این آمادگی را ندارند و از سوی دیگر با فرآیندهای حاکم بر اقتصاد بین‌الملل آشنایی کامل وجود ندارد البته رفت و آمد هیات ‌های تجاری خارجی به کشورمان در طول سال جاری در برطرف کردن این مشکلات تاثیر بسزایی داشته است.

مدیر عامل بانک قوامین افزود : امیدواریم هر چه بیشتر از نتایج توافق برجام بهره مند شویم چون در شرایط کنونی باید منصفانه قضاوت کرد و توجه داشت همین که شرایط نسبت به قبل از برجام بدتر نشده خودش یک دستاورد است.

نتاج ملکشا گفت: طولانی بودن تحریم‌ های ظالمانه علیه کشورمان باعث دوری مسئولان و فعالان بخش خصوصی از مراودات اقتصادی بین‌المللی شده بود ولی توافق برجام تا حدی توانست این دیوار را بر دارد ولی اینکه توقع داشته باشیم بلافاصله بتوانیم این ارتباطات را برقرار کنیم، منصفانه نیست.










انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، بانک ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.