اردبیل؛

سارق حرفه ای پس از دستگيری به 24 فقره سرقت اعتراف كرد

فرمانده انتظامی شهرستان سرعين از دستگيری سارق حرفه ای و سابقه دار در محور ارجستان خبر داد و گفت: اين سارق در بازجويی های پليسی به ارتكاب 24 فقره سرقت اعتراف كرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سرهنگ طهمورث اميدی افزود: روز گذشته كارآگاهان پليس آگاهی سرعين هنگام گشت زنی انتظامی در محور ارجستان با محوريت پيشگيری از وقوع جرايم به سارق حرفه ای و سابقه دار كه تحت تعقيب مقام قضائی بود، برخورد می كنند.

وی افزود: كارآگاهان پليس آگاهی در عملياتی مقتدرانه موفق شدند سارق را دستگير كه اين سارق در بازجويي های كارآگاهان پليس آگاهی به ارتكاب 24 فقره انواع سرقت در شهرستان های اردبيل، نير، گرمی، كوثر و سرعين اعتراف كرد.

سرهنگ اميدی با اشاره به اينكه سارق دستگير شده با تشكيل پرونده تحويل پليس آگاهی شهرستان نير شد، تصريح كرد: شهروندان با توجه به هشدارهای انتظامی و كاربردی نمودن آموزش های همگانی فرصت ارتكاب جرم را از سارقان سلب كنند.

وی همچنين از دستگيری سارقی كه اقدام به سرقت از كارگاه كودسازی در سه راهی آراكس كرده بود خبر داد و گفت: سارق دستگير شده پس از سرقت ماشين كيسه دوزی، دريل برقی و سه دستگاه دينام الكتروموتور از اين كارگاه اقدام به فروش آن در سرعين كرده بود، كه با هماهنگی مقام قضائی خريدار اموال مسروقه نيز دستگير شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.