اردبیل؛

حفظ و تقویت وحدت ضرورت جامعه اسلامی است

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری گفت: در عرصه کنونی که دشمنان منافع خود را در تضاد با اتحاد مسلمانان می‌دانند، حفظ و تقویت وحدت ضرورت جامعه اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آیت‌الله سیدفخرالدین موسوی ننه‌کران افزود: در عرصه کنونی که دشمنان منافع خود را در تضاد با اتحاد مسلمانان می‌دانند و درصدد از بین بردن اتحاد و انسجام مسلمانان هستند، حفظ و تقویت وحدت ضرورت جامعه اسلامی است.

وی اتحاد مسلمانان را زمینه‌ساز دفع توطئه‌های دشمنان علیه جامعه اسلامی دانست و بیان کرد: باید در راستای تقویت اتحاد و انسجام همه مسلمانان تلاش کنند چرا که این امر زمینه‌های یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کند و تعالیم و احکام اسلامی را بیش از گذشته در جهان ترویج می‌دهد.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در حال حاضر دشمنان به هر طریق ممکن تلاش می‌کنند تا زمینه‌ساز اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان شوند تا از این طریق به خواسته‌های شوم خود دست یافته و زمینه‌ساز تزلزل در پایه‌های اسلام شوند که راهکار دفع این نقشه‌های شوم همدلی و وحدت شیعه و سنی است.

موسوی ننه‌کران گفت: در حال حاضر افزایش بصیرت و آگاهی مسلمانان از توطئه‌های دشمنان راهکار شکست نقشه و ترفندهای دشمنان است که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شده و با بصیرت‌افزایی همگانی به ویژه در بین نسل جوان تلاش کنیم تا توطئه‌های دشمنان اسلام و استکبار برای همگان مشخص شود.

وی هفته وحدت را فرصتی مناسب برای تبیین و تشریح تفرقه‌افکنی‌های دشمنان اسلام دانست و افزود: باید از این هفته برای تقویت هر چه بیشتر وحدت میان مسلمانان استفاده شود تا روز به روز شاهد ترویج آئین اسلام در جهان به واسطه اتحاد جامعه اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، حفظ ، تقویت ، وحدت ، جامعه ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.