بوکسور تیم ملی جوانان:

کسب مدال در جمهوری آذربایجان دور از دسترس نیست

عسگری گفت: با توجه به آمادگی و شرایط خوبی که همه اعضای تیم ملی داریم، به طور حتم می توانیم در تورنمنت بین المللی جمهوری آذربایجان نتایج خوبی کسب می کنیم .

عسکری: مطمئنم که در آذرباییجان مدال می گیریم /////پنج شنبه 25 آذر کار شود/////محمد عسکری بازیکن تیم ملی جوانان بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد تورنمنت بین المللی بوکس جمهوری آذربایجان گفت: شرایط اردو بسیار خوب است و بازیکنان ما پتانسیل بسیار بالایی دارند و من مطمئن هستم که ما می توانیم در این تورنمنت بین المللی مدال کسب کنیم .

دارنده دو مدال بوکس کشوری عسکری افزود : اگرچه نخستین تورنومنت بین المللی را تجربه می کنم اما با توجه شرایط تمرینی که به همراه سایر ملی پوشان در اردوها داشتم و آمادگی خوبی که کسب کردیم، مطئنم که می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به مدال آوریمان امیدوارم .

ملی پوش کشورمان درباره حریفان عنوان کرد : کشور های قدرتمندی مانند روسیه ، قزاقستان ، آذربایجان و ازبکستان در این رقابت ها حضور دارند که قدرت های برتر  محسوب می شوند با این حال من باز هم امیدوارم  تیم ملی بوکس کشورمان  نتایج خوبی کسب کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار