لرستان؛

برگزاری جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در لرستان

لرستان ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه امسال میزبان جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی در پنج رشته ورزشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ فرهاد دیناروند قائم مقام معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه تخصصی برنامه ریزی جشنواره همگانی استعدادیابی لرستان اظهار داشت: این جشنواره ۲۷ بهمن ماه امسال در لرستان برگزار می شود. 
 
وی گفت: برنامه ریزی این جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی از نیمه دوم آذرماه با هدف بستر سازی و ایجاد انگیزه های مناسب برای توسعه فرهنگ عمومی و همگانی شدن ورزش، کشف استعدادهای نهفته ورزشی، ایجاد انگیزه و رقابت برای هیئت های ورزشی استان و توجه به توسعه زیر ساخت های ورزش های پایه  براساس زمانبندی اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان آغاز شده است. 
 
دیناروند گفت: طبق این زمانبندی، لرستان در ۵ رشته ورزشی کشتی، گلف، هاکی، والیبال و جودو  میزبان جشنواره همگانی استعدادیابی ورزشی است. 
 
وی با بیان اینکه از هفته آینده استعدایابی از نوجوانان استان در دو بخش بانوان و آقایان در  رشته های یاد شده در همه مراکز، بخش ها و  شهرستانها  تحت نظر ادارات ورزش و جوانان  شهرستانها  آغاز می شود گفت: در نهایت بعد از غربالگری  و انجام تست های مربوطه تعداد مشخصی به استان معرفی شده و در روزهای برگزاری جشنواره با حضور کارشناسان و مسئولان فدراسیون تست نهایی انجام خواهد شد. 

انتهای پیام/ا
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.