روحانی در گفت وگوی تلفنی با رییس جمهوری سوریه ضمن تبریک پیروزی های مردم و ارتش سوریه بر گروههای تروریستی و ‏آزاد سازی ‏حلب، بر حراست از تمامیت ارضی سوریه ‏تاکید کرد.

وظیفه جامعه جهانی کمک به مردم مظلوم سوریه است/کمک به آوارگان سوری اولویت همه پس از آزادی حلب استبه گزارش حوزه دولت  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با رییس جمهوری سوریه با تبریک پیروزی های مردم و ارتش سوریه بر گروههای تروریستی و ‏آزاد سازی ‏حلب ؛ دومین شهر بزرگ این کشور و حراست از تمامیت ارضی سوریه، ‏تاکید کرد که جمهوری ‏اسلامی ایران به عنوان وظیفه ای انسانی و اسلامی، همواره در ‏کنار مردم دوست و برادر سوریه بوده ‏و به کمک آسیب دیدگان و آوارگان خواهد شتافت.

روحانی اظهار داشت: ما حمایت از پرچم داران مبارزه با تروریسم تکفیری که می کوشند سرزمین خود را از ‏حضور ‏متجاوزان پاک کنند، وظیفه خود می دانیم.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تا بیرون راندن تروریست ها از سوریه ، در کنار دولت و ملت ‏این کشور می ‏ماند.

رییس جمهور یادآور شد: پیروزی در حلب  و بازگشت دومین شهر بزرگ سوریه به آغوش ملت ، موفقیت بزرگ ‏ملت مقاوم و ‏یکپارچه سوریه در برابر تروریست ها و حامیان آنها بود.

روحانی تصریح کرد: رسیدگی به مردم مظلوم سوریه در شرایط کنونی ضروری است و اکنون زمان آزمونی ‏بزرگ برای ‏همه کشورهای حامی حقوق بشر فرا رسیده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار