کرمانشاه؛

حرف های تفرقه انگیز نوعی خیانت به اسلام

امام جماعت مسجد محمد مصطفی شهرک دولت آباد شهر کرمانشاه معتقد است بیان حرف های تفرقه انگیز از سوی اهل تشیع و اهل تسنن، نوعی خیانت به اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ماموستا ملا اسامه مرادی اختلاف‌ها، تندروی‌ها و افراطی‌گری ها را به ضرر مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان، با اتحاد و همدلی می توانند اسلام را به اهداف والای آن برسانند.

مرادی وحدت را لازمه دستیابی مسلمانان به اقتدار برشمرد و افزود: در دین مبین اسلام «وحدت» همواره مورد تاکید است و خداوند در قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) و دیگر ائمه اطهار (ع) همواره بر ایجاد وحدت میان مسلمانان تاکید کرده اند.

وی ایجاد جامعه آرمانی را نیز یکی دیگر از موارد مورد تاکید در دین مبین اسلام دانست و افزود: رسیدن به این جامعه آرمانی تنها در سایه وحدت مسلمانان امکان‌پذیر خواهد بود.

مرادی تصریح کرد: امروز اقتدار ایران در منطقه خاورمیانه و حتی در دنیا بواسطه وحدت میان شیعه و سنی بوجود آمده است چرا که در ایران اسلامی شیعه و سنی در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند.

وی با تاکید بر اینکه اهل تسنن در ایران اسلامی خود را شهروند درجه دو نمیدانند، گفت: اهل تسنن همواره انقلاب را از خود دانسته و در راه آن شهید نیز داده‌اند.

انتهای پیام/ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۱:۱۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
این فاصله طبقاتیست که تفرقه به وجودمیاورداین تقسیم ناعادلانه درآمدهای ملیست که نامش بیت المال شده تفرقه به وجودمیاورد