سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: آزادی حلب نقطه عطف شکست آمریکا در منطقه است.

آزادی حلب نقطه عطف شکست آمریکا در منطقه است
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار جزایری با تبریک و تهنیت آزادی جلب به رزمندگان جبهه بزرگ مقاومت و امت اسلامی به آمریکایی‌ها هشدار داد از درس‌های عبرت‌آموز آزادی حلب برای خروج خود از منطقه بهره‌برداری کنند و بیش از این مردمان بی‌گناه را به خاک و خون نکشانند.
 
وی افزود: راهبرد جنگ‌های نیابتی در عراق و سوریه با شکست روبه‌رو شده و آمریکا و اذنابش چه به طور مستقیم و یا غیر مستقیم در مقابله با مردمان این منطقه قادر به پیاده‌سازی و استمرار سیاست‌هایشان نمی‌باشند.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اظهار داشت: دولت جدید آمریکا از شکست‌ها و ناکامی‌های دموکرات‌ها در دوران حاکمیت بر آمریکا عبرت بگیرد و بیش از این خود و دیگران را به زحمت نیندازد.
 
سردار جزایری همچنین به حامیان منطقه‌ای اشاعه تروریسم در منطقه توصیه نمود از ادامه همراهی با سیاست‌های آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل خود را جدا کنند و بیش از این شرمساری تاریخی را برای خود فراهم نیاورند.
 
وی در پایان با تبریک مجدد پیروزی‌های رزمندگان در عراق و سوریه اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک پیکر متعفن تروریسم در منطقه با کمک دولت‌ها و مردم منطقه به دور افکنده شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار