با تلاش بازرسین بهداشتی مستقر در قرنطینه دامپزشکی بین استانی در خوی ، یک محموله آلایش مرغی غیر بهداشتی ضبط و معدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ دکتر سید حسین حسن زاده رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خوی گفت: تعداد 27 کارتن 16 کیلویی آلایش مرغی غیر بهداشتی جمعا به مقدار 430 کیلو گرم که در یک دستگاه اتوبوس تهران خوی در شرایط غیر بهداشتی حمل می شد توسط قرنطینه بین استانی دامپزشکی که توسط اتوبوس حمل میشد ، کشف و ضبط گردید .

رییس شبکه دامپزشکی خوی اعلام کرد: این محموله که حاوی جگر مرغ از مبدا استان های تهران و سمنان بوده و بدون رعایت زنجیره سرد و به صورت غیر بهداشتی در یکی از اتوبوس هاس تهران خوی حمل می گردید با همکاری مامورین نیروی انتظامی مستقر در سه راهی ایواوغلی کشف و ضبط گردید . محموله یاد شده بعد از طی تشریفات اداری به علت حمل در شرایط غیر بهداشتی، نا مشخص بودن وضعیت تولید و حمل ، وضعیت ارگانو لپتیک و عدم اخذ مجوز حمل بهداشتی قرنطینه ای ، غیر قابل مصرف تشخیص داده شد و با دستور مقام قضایی معدوم سازی گردید.

دکتر حسن زاده تاکید کرد لازم است مدیران شرکت های مسافربری، رانندگان اتوبوس های بین شهری را در رابطه با ممنوع بودن حمل فرآورده های خام دامی در خودروهای عمومی توجیه نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.