پنجمین همایش منطقه ای مدیران و فرماندهان پایگاه های بسیج طلاب منطقه ای کشور در قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در این همایش مدیران و فرماندهان پایگا های بسیج استانهای قزوین ، گیلان و زنجان  درباره راههای حفظ و افزایش روحیه انقلابی در مدارس و حوزه های علمیه بحث و تبادل نظر کردند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در این همایش با بیان اینکه در حال حاضر 150 هزار طلبه و روحانی عضو این سازمان است گفت:  بمنظور تقویت روحیه انقلابی طلاب و روحانیون و همچنین گرامیداشت نهم دی ماه ویژه برنامه «روحانیون بصیر» در سراسر کشور از نهم تا نوزدهم دی ماه برگزار می شود.

حجت الاسلام شاهرودی همچنین از تربیت نیروهای متخصص در  11 رشته از جمله حجاب و عفاف ، فضای مجازی و جمعیت در این سازمان خبر داد .

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور افزود: امسال 10 هزار مبلغ برای تبیین دین و ارزشهای انقلاب به اردوهای راهیان نور اعزام شده اند.

مسئول نمایند گی ولی فقیه در سپاه استان هم گفت: یکی از راهکار های ارتقای روحیه انقلاب گری هم فکری با علمای استانها است.
حجت الاسلام معبودی ،  داشتن روحیه انقلابی و حرکت روبه جلو را از ویژگیهای حوزه های علمیه برشمرد و  افزود: روحانیت باید متناسب با حرکت پرسرعت مسائل و حوادث ،  شتابش را بیشتر کند.

حجت الاسلام بابایی مسئول سازمان بسیج طلاب و رو حانیون استان گیلان نیز ، مکتب ، ولایت  و حضور مردم را سه عامل مهم  حوزه انقلابی بیان کرد و گفت: برای ارتقا بخشیدن این روحیه باید ایمان و اعتقادات را در مقابل دشمنان حفظ کنیم .

حجت الاسلام مصطفوی مسئول سازمان بسیج طلاب و رو حانیون استان زنجان هم با اشاره به پیشتازی حوزه های علمیه از قبل از انقلاب بعنوان رهبر و هدایت کنده جامعه گفت:  حوزه های علمیه  پس از پیروز ی انقلاب اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس جنگ نقش پر رنگی داشتند.

حجت الاسلام عباسی رئیس حوزه علمیه استان قزوین هم  هدف از برگزاری این همایش  را یاد آوری روحیه جهادی ، حمایت از مستضعفین و مقابله با ظالمان بیان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار