کرمان؛

افتتاح دو مرکز کانون پرورش کودکان در کرمان

مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره شش کرمان در بلوار جمهوری اسلامی و شماره 3 در یخدان مویدی افتتاح شد.

افتتاح دو مرکز کانون پرورش کودکان در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در مراسمی با حضور علیرضا حاجیان‌زاده مدیر‌عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره شش در کوچه هفت بلوار جمهوری اسلامی شهر کرمان افتتاح شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آیین افتتاح مرکز شماره شش کانون از بخش‌های مختلف این مرکز از جمله اجرای طرح کانون مدرسه بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های ارائه شده قرار گرفت.

حاجیان‌زاده همچنین با کودکان و مربیان حاضر در مرکز کانون شماره شش کرمان دیدار و گفتگو کرد و مربیان این مرکز نیز توصیحاتی را درباره فعالیت‌های خود ارائه کردند.

مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره شش کرمان در غرب شهر کرمان واقع شده و در حال حاضر 216 عضو دارد واعضای این کانون در همه فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی علمی و اسلامی شرکت می‌کنند.
مرکز شماره سه نیز امروز دریخدان مویدی راه اندازی شد.

پیش از این نیز پنج مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر کرمان دایر شده بود که بیشتر این مراکز در شرق شهر فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار