از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ازدواج 16درصد کاهش و طلاق 10درصد در این شهرستان افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اردستان  در جلسه شورای ثبت وقایع حیاتی در فرمانداری شهرستان اردستان افزود: از ابتدای سال جاری 200 مورد ازدواج و37 مورد طلاق ثبت شده است هم چنین شاهد کاهش 5 درصدی ولادت و 8 درصدی وفات بوده ایم.
علیرضا یوسفی فرد با بیان این که از ابتدای سال جاری تا کنون 415 مورد موالید به ثبت رسیده است افزود: از این تعداد 225 نفر پسر و 190 نفر دختر بوده اند که در بین پسران ابوالفضل، محمدحسین، امیرعباس، امیرعلی و محمدرضا و در بین دختران فاطمه، زهرا، زینب، ریحانه و ثنا بیشترین فراونی را داشته است.
رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اردستان گفت: از ابتدای سال جاری تعداد 178 فقره فوت در شهرستان به ثبت رسیده است.
یوسفی فرد با بیان این که درسال جاری 14 هزار و 47 شناسنامه مکانیزه صادر شده است تصریح کرد: هم چنین 8 هزار و 341 عدد کارت ملی هوشمند نیز صادر شده است.
وی گفت: آمار ثبت احوال یکی از آمارهای دقیق و مهم برای برنامه ریزی و مدیریت کشور محسوب شده و این سازمان دقیق ترین و به روز ترین آمار را در اختیار دارد.
یوسفی فرد افزود: ثبت احوال اردستان تلاش دارد با ارائه خدمات مناسب و به روز به مراجعان اعتماد مردم را که بهترین سرمایه کشور محسوب می شود جلب کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.