تعبير جالب رئيس كميته امداد از يتيم بودن پيامبر اسلام + فیلم

رئیس کمیته امداد خمینی گفت: یکی از ویژگی های پیامبر اکرم اسلام یتیم بودن ایشان بود که در نزد خداوند متعال جایگاه ویژه ای داشت.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس کمیته امداد خمینی گفت: یکی از ویژگی های پیامبر اکرم اسلام یتیم بودن ایشان بود که در نزد خداوند متعال جایگاه ویژه ای داشت.










انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۶ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
تو کشور ما انگار قحطی مدیر است که یک فرد هر چند سال یکبار هم که عوضش میکنن باز رییس یکجای دیگه میشه .
واقعاً درست میگن که تو کشور ما یک گروهی هستن که به نوعی با هم رابطه دارند و اینان چرخشی مدیریت نهادها ، شرکتها ، کارخانجات را به دست گرفته اند و اجازه ورود افرادی غیز ار جامعه خودشان را به جمعشان نمی دهند و دلیل این همه مشکلات کشور چیزی نیست جز این مدیریت فامیلی بر کشور اگر کارای این آدمها مثبت بود بعد از 37 سال باید کشور ما در سطح کشور ژاپن بلکه هم بالاتر قرار میگرفت چرا که ما هم منابع مادیش را داشتیم و هم داری دین و آیین کاملتری نسبت به دینا هستیم پس چرا واپس زده شده ایم و اوضاع کشور و مردم روزبه روز بدتر میشه ، اگر کسی در یک کاری موفق است پس را بعداز یک مدت عوض میکنند و اگر ناموفق است که عوضش میکنن پس چرا باز ریاست جای دیگر را برعهده اش میگذارند .
طرف زد شرکت ارج تو جاده مخصوص را نابود کرد با صلوات و تکریم بجای برخورد و تو بیخ آوردنش تو شرکت آبفر تو همان جاده مخصوص چرا ؟ بجای محاکم در خصوص نابود کردن شرکت ارج آوردنش یک شرکت دیگه تا آنجا را هم نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
چرا هدایای مردمی که به کمیته امداد اهدا می شود از جاهای دیگه سر در می آورد