نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آینده نزدیک تعداد زیادی واگن مترو وارد کشور خواهد شد تا مشکل کمبود واگن هرچه زودتر حل شود.

در آینده نزدیک تعداد زیادی واگن مترو وارد کشور خواهد شداسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکل کمبود واگن مترو در حوزه حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: با همین وضع کمبود واگن هم روزانه 3میلیون و پانصد هزار نفر مسافر را جا به جا می کنیم.

وی با بیان اینکه با شدت تمام به دنبال تکمیل خط6، 7،3 و همه ایستگاه های آنها هستیم، افزود: با تکمیل این خطوط می توانیم روزانه 7 الی 8 میلیون مسافر را جا به جا کنیم.
 
نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: تا نیمه اول شهریور و مهر سال 96 تمام خطوط هفت گانه شهر تهران را تکمیل و آن را به مردم تحویل می دهیم و آمار روزانه سفرها را با حمل و نقل ریلی افزایش خواهیم داد.

دوستی تصریح کرد: در حال ساخت 100 کیلومتر مترو هستیم که این کار در حوزه حمل و نقل ریلی در دنیا بی نظیر است.

وی با تاکید بر اینکه تعداد واگن های ما استاندارد نیست، گفت: به دنبال آنیم که با رفع کمبود واگن مترو، سر فاصله قطارها را از 4 دقیقه به 3 دقیقه کاهش دهیم.

نایب رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای رفع کمبود واگن مترو با دولت در خصوص این موضوع رایزنی هایی انجام داده ایم، تاکید کرد: دولت در خصوص رفع این موضوع به ما کمک خواهد کرد.

دوستی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک تعداد زیادی واگن مترو وارد کشور خواهد شد، گفت: تعدادی واگن از کارخانه های داخلی خریداری خواهیم کرد تا بتوانیم هرچه زودتر مشکل کمبود واگن را حل کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار