اصفهان؛

مقاومت اسلامی در هر جایی، برای جهان و بشریت مفید است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مقاومت اسلامی در هر جایی، برای جهان و بشریت مفید است اما بیشترین نفع آن برای من و شما است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین اشتری  امروز در مراسم میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) که در موسسه فرهنگ، قرآن و ورزش علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که نام امیرالمومنین (ع) در این ذکرخانه به صورت مرتب گفته می‌شود.

وی افزود: بزرگان زیادی سرمایه و وقت خود را برای اشاعه فرهنگ ناب محمدی قرار دادند که باید امروز قدردان آنها باشیم، برخی از این افراد امروز هستند و برخی از جمع ما رفته‌اند که باید یاد آنها گرامی داشته شود. 

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رشادت شهدای مدافع حرم تصریح کرد: از سوی دیگر باید قدردان شهدا و خانواده آنها باشیم، چراکه امروز امنیت، آرامش و آسایش ما به برکت خون شهدا است.

وی ادامه داد: امروز فرزندان شما بیش از 2 هزار کیلومتر جلوتر از مرزهای ایران در حال جنگ با دشمن هستند تا کسی به آب و خاک این کشور تعدی نکند.

سردار اشتری با بیان اینکه اگر امروز حلب آزاد می‌شود مانند روزی است که خرمشهر آزاد شد، گفت: دشمن تا 40 کیلومتری مرز ایران آمده بود اما به لطف الهی و رشادت رزمندگان ما تا 2 حتی 3 هزار کیلومتر عقب رانده شد.

وی تصریح کرد: مقاومت اسلامی در هر جایی، برای جهان و بشریت مفید است اما بیشترین نفع آن برای من و شما است، امنیت امروز ما مرهون شهدا، امام راحل، مقام معظم رهبری و پایمردی این مردم است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت پرداختن به ورزش گفت: جایی که ورزش و سلامت وجود دارد آسیب‌های اجتماعی نیست و هرچه این فضاها گسترش یابد زندگی سالم و با آرامش گسترش پیدا می‌کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.