در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال تیم پالایش نفت آبادان به مصاف تیم هم تراز خود، تیم دانشگاه آزاد می رود.

رقابت حساس تیم های هم تراز جدول/ شاگردان ایزدپناه به دنبال دومین پیروزیبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال عصر فردا با انجام 5 دیدار پیگیری می شود و تیم های شهرداری کاشان،نیروی زمینی،شهرداری تبریز،پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد میزبان حریفان خود هستند.

دانشگاه آزاد-پالایش نفت آبادان

رقابت بین این دو تیم در تهران از هیجان بالایی برخوردار است و از مهم ترین دیدارهای هفته هشتم به شمار می رود.تیم دانشگاه آزاد در هفته هفتم برابر شهرداری اراک شکست خورد و یک پله سقوط کرد.نفت آبادان نیز با گرفتن دو خارجی جدید می تواند برنده این دیدار باشد.تیم نفت آبادان با 12 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

شهرداری تبریز-شهرداری اراک

تیم شهرداری اراک در هفته گذشته موفق شد از سد دانشگاه آزاد بگذرد و در این هفته انگیزه بالایی دارد تا به راحتی بر شاگردان حاتمی غلبه کند.تیم شهرداری تبریز نیز در هفته هفتم در خانه خود موفق شد نیروی زمینی را شکست دهد و یک پله در جدول صعود کند.

نیروی زمینی-لوله آ.اس شیراز

تیم نیروی زمینی در این هفته میزبان شیرازی ها است.شاگردان دوانی زاده در اینجای کار یک برد را هم کسب نکردند و در قعر جدول قرار دارند.تیم نیروی زمینی نیز مهره مهم خود،فرید اصلانی به علت عمل آپاندیس در اختیار ندارد و تنها با فرشته نجات خود ارسلان کاظمی انگیزه برد در این دیدار ها را دارد.

پتروشیمی بندرامام-شیمیدر تهران

تیم پتروشیمی بندرامام در هفته هفتم موفق شد شهرداری گرگان را شکست دهد و به صدر جدول بازگردد.شاگردان هاشمی نیز از هفت بازی تنها 3 بازی را واگذار کردند و با آمدن مصطفی  هاشمی از هفته دوم به لیگ برتر به خوبی درخشیدند.حال باید دید این درخشش تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت یا خیر؟

شهرداری کاشان-شهرداری گرگان

شاگردان صالحی در این هفته میزبان شهرداری گرگان هستند.شهرداری کاشان در هفته گذشته موفق شد نفت آبادان را با اختلاف دو امتیاز شکست دهد و 10 امتیازی شود.شهرداری گرگان نیز تنها یک برد در کارنامه خود به ثبت رسانده و این  دیدار برای شاگردان ایزدپناه برای کسب دومین پیروزی بحرانی می باشد.نخستین برد شهرداری گرگان برابر لوله آ.اس بوده است.

گفتنی است تیم های بسکتبال ساعت 16 عصر فردا به مصاف حریفان خود می روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار