مسابقات بسکتبال NBA بامداد امروز با انجام پنج مسابقه پیگیری شد که در مهمترین دیدار آتلانتا موفق شد اوکلاهما را شکست دهد.

درخشش وستبروک مانع شکست اوکلاهما نشد/پیروزی مقتدارنه شیکاگو مقابل دیتروینبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات بسکتبال NBA  بامداد امروز با انجام پنج مسابقه پیگیری شد که در مهمترین دیدار، نبرد نزدیک و جذاب آتلانتا هاکس و اوکلاهما سیتی با نتیجه 110 بر 108 به سود آتلانتا به پایان رسید.

در این دیدار راسل وستبروک ستاره اوکلاهما 46 امتیاز به دست آورد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود از تیم آتلانتا نیز دنیس شرودر با 31 امتیاز و هشت ریباند بهترین بازیکن میدان بود.

در دیگر دیدار مهم امروز، شیکاکو بولز با اختلاف 31 امتیازی و با نتیجه 113 بر 82 دیترویت پیستونز را شکست داد. باتلر با به دست آوردن 19 امتیاز نقش زیادی در پیروزی تیمش داشت و راجان راندو نیز با 10 امتیاز، 14 ریباند و هشت پاس منجبر به گل از بهترین بازیکنان میدان بود.

نتایج دیگر دیدارهای امروز به شرح زیر است:
 
واشنگتن 105 – ایندیانا 107

فینیکس 108 – مینه سوتا 115

دالاس 107 – دنور 117
 
در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، تورونتو و بوستون در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های بروکلین و فیلادلفیا در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم گلدن استیت، سان آنتونیو و هیوستون صدرنشین هستند و فینیکس و دالاس در انتهای جدول ایستاده‌اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار