دومین مرکز سرطان شناسی فارس در بیمارستان تخصصی شریعتی فسا به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر عسکری رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه معاینه بیماران مبتلا به سرطان هر روز در این بیمارستان انجام می شود گفت: تجهیزات و ابزار مورد نیاز شیمی درمانی و همچنین داروهای شیمی درمانی که برای تزریق بیماران سرطانی مورد نیاز است در داروخانه این مرکز درمانی ارائه می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این بخش یک متخصص آنکولوژی و پرستاران متخصص در زمینه شیمی درمانی فعالیت می کنند.

دکتر عسکری بیان کرد: برای راه اندازی این بخش که دارای 15 تخت تخصصی است بیش از یک میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است و پیش بینی می شود که ماهانه بیش از 150 نفر به این مرکز مراجعه کنند . 

حسین پور رئیس بیمارستان تخصصی شریعتی فسا هم با بیان اینکه هزینه خدمت رسانی به بیماران بر اساس تعرفه دولتی است اظهار کرد: این چهارمین بخش تخصصی است که در این بیمارستان به بهره برداری می رسد و علاوه بر بخش تخصصی آنکولوژی، بخش های دیگری مانند اتفاقات، اعصاب و روان، عفونی و مراکز سنگ شکن، ام آر آی، دیالیز، سی تی اسکن و ماموگرافی نیز در این بیمارستان برای خدمات رسانی به مردم فعال است.

کرمی معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا نیز گفت: با راه اندازی بخش تخصصی آنکولوژی یا سرطان شناسی و شیمی درمانی در بیمارستان شریعتی فسا علاوه بر خدمات رسانی به بیماران این شهرستان، به بیماران شرق فارس نیز خدمت رسانی می شود و از مراجعه بیماران به مرکز استان جلوگیری می کند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار