نگارش فیلمنامه «شهری که مردم آن با زانو راه می رفتند» توسط فاطمه موسی به پایان رسید.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج،  محمد صادق رحمانی پور مدیر خانه فیلم نامه کودک و نوجوان گفت: فیلم نامه اقتباسی «شهری که مردم آن با زانو راه می رفتند» با اقتباس از داستانی به همین نام از استاد محمد رضا سرشار به اتمام رسید.
 
وی گفت: داستان این فیلمنامه مربوط به شهری است که توسط جادوگری اداره می شود. جادوگر مردم را مجبور می کند بروی زانو های خود راه بروند و مردم این شهر یا همان بردگان جادوگر گرفتار اشرافی گری، مدگرایی و روزمرگی اقتصادی اند ، تا هنگامی که یک جهانگرد به شهر وارد میشود و سلسله اتفاقاتی را رقم می زند که داستان فیلم نامه را شکل می دهند.
 
رحمانی پور افزود: در نقشه موضوعی که خانه فیلمنامه کودک و نوجوان براساس آن نگارش متن‌ها را در دستور کار خود قرار می دهد، ارتباط انسان با جامعه و حکومتها جایگاه ویژه ای دارد و تبیین اندیشه  تقابل با حاکمیتی که به جای ترسیم مسیر رشد و تعالی  مردم به مشغول سازی تفکرات به محتواهای نازل همچون اشراف گرایی و مُدگرایی می پردازد؛ از اهم موضوعات مورد توجه در خانه فیلم نامه کودک و نوجوان می باشد.
 
وی در پایان گفت: داستان «شهری که مردم آن با زانو راه می رفتند» به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان وارد دستور کار خانه فیلمنامه شد که پس از بررسی و کارشناسی های لازم،  فیلمنامه آن  توسط خانم فاطمه موسی نوشته شده است  و به زودی تولید این اثر در قالب پویانمایی آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار