سید حسن خمینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرم خود وحدت مسلمانان و وحدت كلمه اقوام را از مهمترين علل پيروزى انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت‏ الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به نقش وحدت میان حوزه و دانشگاه، مسلمانان و اقوام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: متأسفانه باید اذعان کنیم که این وحدت هاى سه گانه امروزه هدف جهل و غفلت و یا دشمنى و خباثت قرار گرفته است.

وی نوشت:
"بيست و هفتم آذر روز شهادت مرحوم آيت الله دكتر محمد مفتح است و به پاس تلاش هاى آن مرحوم در بسط وحدت ميان حوزويان و دانشگاهيان، به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذارى شده است. جداى از آنچه مى توان درباره ماهيت و چيستى اين وحدت گفت، ترديد نبايد كرد كه اين وحدت به همراه وحدت مسلمانان و وحدت كلمه اقوام، از مهمترين علل پيروزى انقلاب و از مهمترين آرمان هاى امام عظيم الشأن بوده است. متأسفانه بايد اذعان كنيم كه اين وحدت هاى سه گانه امروزه هدف جهل و غفلت و يا دشمنى و خباثت قرار گرفته است. اميد است نيت هاى خير خود را به جوهر خرد بيآراييم و به جهانى زيباتر بيانديشيم. خداى بزرگ روح مرحوم مفتح را با اولياء طاهرينش محشور گرداند."

وحدت های سه گانه ای که مورد غفلت و دشمنی قرار گرفته اند+اینستاپست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار